24 Temmuz 2012 Salı

1,5’DAN 2’YE … PART-II…


KAHVALTIDAKİ KAPLUMBAĞADAN İÇİMDEKİ KURT KADINA
           Kuzucuğum ilk kez 1 kaplumbağa ile Karaburun’da tanıştı. Sabah kahvaltılarımıza katılan bu muhteşem canlıyı karpuz kabuğu ve salatalık ile 5 gün besledik. Bir gerekçeyle bizimle daha uzun kalmak istemedi ve sabahları gelmez oldu. Ne kadar güçlü 1 çenesi ve ne de çevik hareketleri var aslında. Doğadan 1 az kopuk yaşadığım bu son yıllarda bana vahşiliğin zerafetini hatırlattı. Sanki 1 dinazor saklanmış o kabuğun altına, bilge bir dinazor 8)


 Kuzumun böyle 1 yaratığa gösterdiği heyecandan çok iç hisleri-etkilenimi beni daha fazla ilgilendiriyor. Sabretmeyi bilen saygılı 1 çocuk yetiştirmek istiyorum ama 1 yandan da gerekince ukalalaşabilen hakkını arayan 1 kız. Bunu elde etmenin yolu dağlardan-bayırlardan, otlardan-böceklerden, sazdan-cazdan, kahkahadan-esinden geçiyor diyor 1 iç ses, 1 kurt kadın sesi.




 Hissediyorum ki annesi vahşi doğasına ne kadar yaklaşırsa o kadar bütünlüklü 1 kadın olacak sevgili Serin kıjım…

* Burada vahşilikten kasıt doğal olana, öze ulaşma çabasıdır. Yırtıcılık anlamında kullanılmamıştır.

2 yorum:

  1. İsmi Serin mi ? :) Çok tatlı maşallah.
    Hayvan sevgisi güzel ama onlardan korkmak! Ben mesela köpeklerden korkarım, kedilerdende. Kızımın hiç bir hayvandan korkmamasını istiyorum ama bunun için o sevgiyi aşılamam gerek. Korkarak ne kadar yaklaşırım bir köpeğe o da ayrı bir vaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. korkularımız aynen çocuklarımıza da geçiyor ne yazık. anne olduktan sonra bunu çok daha fazla anlamaya başladım. naçizane 1 önerim olsun size; hayvanlardan korktuğunuz için üzgün olduğunuzu kuzucuğunuza belirtmeniz belki faydalı olur. inanın ne söylediğinizi çok çok iyi anlıyorlar. mümkünse hayvanseverlerle takılın... ve hatta 1 dr dan bu korkunuzu yenmek için yardım alın...

      Sil