28 Ağustos 2012 Salı

SAL-LA-MI-YOR-RUM GARİİİ…


Rock-a’nın diğer günlerini yazamadan bunu yazmalıydım ve yazdım…

Sallamadan uyutamayacağımı düşünürken aniden 1 laf ettim ve nevrim döndü. Tüm bedenim ve ruhumda sallama bağımlılığının zorluğunu ve biçimsizliğini hissettim.

Galiba bu kızı 6 yaşına kadar sallayacağım!!!

Bu söz dimağımda 1 ışık yaktı ve hemen ertesi gün öğle uykusunda bildiğim tüm numaraları kuzuya saydım.

·        “Annecim abla oldun sen artık. Ablalar ne yapar? Tek başına merdiven çıkar, kaydıraktan kayar, denize girer.  1 de sallanmadan uyur.  Bundan sonra seni sallamayacağım.” temalı konuşmalar.

·        “Annecim sallanmadan kendi başına uyursan bu pembe kalplerden biri senin olacak." (Zamanında hediye gelmiş saçma-sapan pullu kalpler. Ama – beniimmm –beniimm. Diye bu olay içinde bayağı prim yaptı.)

·        Uyku sonrası için ödüller. Bisikletle parka gidicez, kask takıcan, kumla oynucan, salıncak v.s.  kendin uyumazsan uyku sonrası evde kalıcaz.

·        Gözünden uyku akana dek 1,5 saat boyunca evde gezdik. 1000 kere aynı şeyleri konuştuk.-bende taviz sıfır.

·        Salon uyuyordu, mutfak da uyuyordu. Oralara asla girmedik. Israrları ve ağlamaları asla caydırmadı beni.

 

Elimi tutup 1 kaç kez yatağa götürdü ama uyumayı beceremeyip gene kalktı. Evde gezdik, minik bıcı yaptık. Tabi nasıl uyunduğunu defalarca anlattım. “Başımızı yastığa koyar, gözlerimizi kapar ve uykumuzun gelmesini bekleriz.” şeklinde.

 

·        Hep söylediğim sallamayı çağrıştıran ninninin yerine başka uyduruk 1 ninni buldum.

·        Veeeeeeeeee… Sonundaaaa Uyuduuu… 8)

·        Uyanınca ödüller aynen sunuldu ve her karşılaşılan kişiye   “ Kıjım abla oldu ve sallanmadan uyuyor artık v.s.” diye övgüler yağdırıldı.

·        Ve ödül kalpcikler inanılmaz işe yaradı. Çok şaşkınım… Dünyaları bambaşka bu sıpaların…

Öğlen bu şekilde uyuyan kuzu akşam da benzer 1 şekilde uyudu.

Umuyorum sürekliliği olacak bu durumun. Ama ummuyorum biliyorum, olacak…

Not : Bana gerekli enerjiyi ve zihin açıklığı veren pharmathon’a binlerde teşekkür…

 

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder